Alla inlägg under oktober 2008

Av Johanna Davila - 12 oktober 2008 18:51

och jag är riktigt nöjd med allt. Igår hade Sandra fest så vi var där, sov över där också. Idag vaknade jag av att Sandra höll på i köket. Fick tjata mig till att vi skulle dra och köpa pizza och tillslut gjorde vi det! Efter pizzan drog vi till Sandra igen och sov. Vaknade vid 15.00 tiden, borstade tänderna och drog hem. Hemma har jag bara käkat middag, pluggat och nu sitter mamma och jag och väntar på att Gossip Girl ska börja. Håller det för mig själv också tills jag vet hur det ligger. Imorgon ska jag till skolan, efter skolan ska jag träffa Michelle! Ska bli roligt, det var ett bra tag sen. Vi ska nog bara vara hemma hos mig och käka choklad rutor haha. Nu ska jag hämta två mandariner :D PUSS!


Av Johanna Davila - 11 oktober 2008 12:27

Har varit vaken sen klockan 10.30 Åt en underbar frukost och kollade på tv. Nu sitter jag här fortfarande och kollar på tv. Väntar på att mamma ska komma hem, hon har hyrt 10.000 BC till mig, skit bra film tycker jag då! Runt tre tiden får jag lite fakta för kvällen så innan det ska jag bara slappa. Ikväll ska jag på party hos Sandra, måste kolla vad jag ska ha på mig. Vi ska vara inne så jag kör nog på barbent och någon snygg klänning/tunika. Ikväll ger jag det en till chans också, skickar nog ett sms till han och om han inte svarar skiter jag i det.. men kanske håller det för mig själv får se sen. Nu kom mamma hem föresten, ska kolla på 10.000 BC hejdå haha! PUSS!


En bild på min underbara frukost föresten! Dumle chokladdryck, två rostade mackor med ost, en skål med mjölk och kalas puffar, två rutot chokladmums och en frukt smoothie! ;)


Av Johanna Davila - 10 oktober 2008 22:11

Kom nyss hem, har varit hos Irma ett tag. Var i skolan idag, ganska skön dag. Första gången jag(han rättare sagt när has polare typ tvingade honom) hälsade på honom haha! Det var riktigt rolig faktiskt, sen kom hans polare (igen) och gav (tvingade) mig att ta hans nummer och smsa honom. Jag smsade runt 17.00 tiden. Fick några svar men jag fick sista ordet så är lite nervös för det.. Ger det en ny chans imorgon. Efter skolan drog jag hem, käka och kolla på One three hill, spännande spännande. Efter det drog jag till Irma som sagt där vi bara tog det lugnt, båda var sjukt sega. Vi kollade på Jerry Springer och Cheaters. Jag har en film hemma, en parodi av scary movie (yeah, tell me about it!) där det är en scen där en kille skriker Jerry, jerry, jerry! och jag har aldrig fattat varför men nu förstår jag när jag såg på programmet haha. Har precis druckit ett glas pepsi, ätit TVÅ kärleksmums eller vad man ska kalla dem och känner att jag ska nog lägga mig snart. Imorgon ska jag träffa pappa en stund tror jag och sen på kvällen blir det party. PUSS!

Av Johanna Davila - 9 oktober 2008 18:40

varför vågar jag inte prata med honom? eller nej, varför vågar jag inte ens titta på honom?! Inte för att han tittar på mig heller, han vet att jag är intresserad av honom men endå så tittar inte ens människan på mig.. visst han kanske inte är intresserad av mig men snälla han behöver inte behandla mig som luft i vilket fall som helst. Alla tjatar på mig att jag ska säga hej men varje gång han kommer där så kan jag inget annat en att kolla ner i marken. Det enda jag kan är att skämma ut mig fram för honom, jag sumpar varenda chans jag får! Visst jag känner inte killen hur kan jag vara så desperat då? Men han har varit där länge, jag har inte pratat om det men han har funnits där och ja, jag har märkt honom. Mer en märkt honom.. Jag har tänkt ut hur jag tror (hoppas) han är som person, jag kanske har helt fel uppfattning om hur han är men det är därför jag vill prata med honom, lära känna han etc för att se om han ens är något för mig. Vissa kan säga att jag har blivit "kär i hans utseende" och vissa kan tycka att det var "kärlek vid första ögonkastet" själv är jag ganska förvirrad, tror det kan vara både och liksom. Det är väldigt svårt att förklara hur det kan ha blivit så här, kanske någtot fel i hjärnan efter all supande? vem vet, det enda jag vet är att jag hatar när det blir helg för då går det två dagar då jag inte ser honom, och just nu nöjer jag mig med att bara se på honom..

Av Johanna Davila - 8 oktober 2008 20:01

Puh! Är NÄSTAN klar med pluggningen, har bara engelska glosor kvar till imorgon men de gör jag innan jag lägger mig. Kan berätta lite om dagen då.. var i skolan så klar, skämde ut mig för Salvador åh herre min gud vad pinsamt det var. Efter skolan träffade jag Elin en stund, vi käkade och kollade runt lite i affärer. Vi gjorde som sagt det vi är best på också, gå mycket och snacka haha! När jag kom hem har jag bara pluggat, pluggat och pluggat. Är skit trött! Har kollat lite olika kläder jag kan ha på mig imorgon, vet inte säkert vad jag ska ha men jag får väll se imorgon bitti, men jeans blir det i allafall :D Ska käka något nu, sen plugga glosorna och sen sova. PUSS!

Av Johanna Davila - 7 oktober 2008 17:02

Kom hem för ett tag sen. Var i skolan idag, ganska skön dag må jag säga. Vi hade bara två lektioner för att Madde (vår administrations lärare/min mentor) var sjuk. Under den tiden satt vi i entren. Visst ja.. snackade med Micke idag också om att han skulle snacka med Salvador, först försökte han få mig att typ gå fram till han och "säga vad jag känner" men som alla tjejer vet så är det de mest pinsamaste man kan göra haha. Men i allafall vi satt i entren, då kom hans klass upp för trappan. Jag såg Micke och drog med mig Diana till honom och fråga hur det hade gått. Micke hade sagt till Salvador att jag var intresserad av han, sjukt pinsamt men nu vet han det i allafall haha! Men jag kommer verkligen inte våga kolla på snubben nu.. fast jag ska säga hej när jag ser han, jag ska våga.. Idag har jag inge plugg och det är skit skönt då kan jag bara slappna av till DH börjar ;) Imorgon ska jag träffa Elin en stund och sen måste jag hem och plugga till Näthandel provet och engelska, jobbigt. Bara för att jag fått ögonen på han måste jag kolla vilka kläder jag ska ha till skolan nästa dag i förväg.. jag är världens töntigaste jag vet.. det måste jag hinna idag också haha. PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards