Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

Vad heter kinas blodigaste man.. TAN-PONG!

Av Johanna Davila - 5 maj 2009 15:45

Visste inte vad rubriken skulle vara så jag tnänkte, varför inte börja med ett skämt! ;) Valborg var nice, vi firade den hos Carris. Fredagen var vi hemma hos Pillerill, åt god mat och hade allmänt mysigt. I lördags var jag bara hemma, Michelle ville komma över en stund också. I söndags blev det plugg och städ. Igår hade vi skola, en helt vanlig måndag. Idag hade vi samhällsprov om ekonomi, det gick bra hoppas jag. Får i allafall godkänt. Idag ska jag och mamma gå och käka på Jesses Krog i kärrtorp, där serverar de vääääldigt god mat! Efter det måste jag förbereda mig för guidning som vi ska ha imorgon.


Vi har resursdag imorgon och då ska vi två ovh två eller tre och tre berätta om någon "sevärdighet" i stockholm, runt kungstädgården. Jag, Carris och Denize ska berätta om Dramaten och Margaretha Krook statyn, vi kommer nog sluta tidigare imorgon skönt! I helgen kanske Sandra och Jasse och några till ha en födelsedagsfest, hoppas det blir av och inte spårar. Det kommer bli i sandsborg i sånafall, med vakter, ganska smart därborta.. Kanske träffar pappa, får se det beror på om mina syskon kommer eller inte. Pappa ska tydligen flytta till Tallkrogen också, han bor nu i Huddinge. Nu ska jag kolla på vänner! PUSS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Davila - 13 maj 2009 14:00

jag har gjort en ny blogg på blogg.se, det är roligare där för då kan man ha en snygg design! länk till bloggen; http://jonaya.blogg.se :D Kommer skriva där, från ock med nu! ...

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som hän...

Av Johanna Davila - 6 maj 2009 22:31

Ovido - Quiz & Flashcards