Direktlänk till inlägg 28 april 2009

Streaptease aerobics + Twilight

Av Johanna Davila - 28 april 2009 19:35

huh, har precis kört ett pass med Carmen Electras streaptease aoeribcs. Beställde den och Twilight fårn Cdon.se. Det var lite roligt, inte helt vanlig aerobics. Ska försöka köra en gång om dagen. Twilight ska jag kolla på hos elin imorgon, hon ska bjuda på middag också, kan nog gissa vad det blir! ;) Åh längtar tills jag kan beställa saker frpn internet själv, vågar inte fråga mamma längre för det är tydligen så hilma jobbigt hmm..


Annars idag så har det varit skolan. hade sovmorgon idag också. Slutade halv tre, då drog jag till fridhemsplan för att möta upp pappa. Fick 100 kr så jag köpte en sån där grå hatt från HM, har velat köpa en sån men har inte haft pengar. Sedan mötte jag Veronika, det var ett tag sen så det var trevligt att snacka om livet. Hon känner mig bra så :P Nu ska ja kolla lite på tv, Ugly Betty börjar snart.


På torsdag är det valborg också, nice! Vad har ni för planer då? PUSS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Davila - 13 maj 2009 14:00

jag har gjort en ny blogg på blogg.se, det är roligare där för då kan man ha en snygg design! länk till bloggen; http://jonaya.blogg.se :D Kommer skriva där, från ock med nu! ...

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som hän...

Av Johanna Davila - 6 maj 2009 22:31

Ovido - Quiz & Flashcards