Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Johanna Davila - 23 oktober 2008 19:24

Hittade ett test på min vän Jennys blogg, ett test om hur väl man länner henne. Gjorde testet och gjorde ett test om mig, har ni lust att testa era kunskaper om mig?


http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0810231243236709&a=1&

Av Johanna Davila - 23 oktober 2008 19:07

jahap.. nu är man ensam hemma dårå, mamma drog till Polen imorse. Idag var jag i skolan under idrotten och engelskan, men tyvärr var jag tvungen att gå hem vid nöthandeln, mådde inte så bra. Min näsa känns gigantisk samma med min hals.. men jag måste bli frisk mot helgen så därför vilar jag nu istället. Igår klippte Jasse lugg på mig också, blev riktitg nöjd med luggen men vet inte om jag ångrar mig nu så jag kommer nog ha det uppsatt ett tag, så där Kenza style ni vet? Just nu väntar jag på pappa, han ska komma förbi med nässpray för den har har hemma är slut. Har pluggat lite till provet och läxförhören vi ska ha imorgon också. Nu ska jag kolla lite på tv, PUSS!



Ovido - Quiz & Flashcards