Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Johanna Davila - 22 oktober 2008 21:53

1, Edward Norton

2, Johnny Depp

3, Adrian Grenier

Av Johanna Davila - 22 oktober 2008 19:52

Den här dagen har tyvärr inte varit lika lyckad som igår.. sad but true. Men en positiv sak var att jag träffade Sofie som jag inte träffat på länge, det var nice alltså! Var i skolan, hade den där konstiga dagen idag då när kista, tensta och farsta gymansium kom till våran skola. Var dock inte så länge i skolan. Efter skolan mötte jag Irma i skanstull, följde med henne till henne prao, ett hunddagis i kärrtorp, hundarna var asgulliga! Efter det frågade Sandra och Jasse om jag hade lust att vara med dem.. hemma hos mig haha jo men why not? så var jag med dem, Jasse klippte lugg på mig, skit skyggt lite ovan bara. Sedan drog vi till konsum köpte käk och dricka till helgen och nu sitter jag här. Har precis chekat facebook, bb m.m nu ska jag skriva klart första kapitlet på min deckare till svenskan. PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards