Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Johanna Davila - 20 oktober 2008 22:33

1. ta fram din mobil.
2. bläddra igenom din inkorg.
3. stanna när du räknat till 10 och skriv sms:et.
4. gör samma på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?
 Rådhuset. On my way ;)


Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Men han är liten haha :) 
 

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss? Men det är ju något i allafall:)<3
 

Vilket sms blev du mest berörd av?

Perfect <3
 

Vad säger din mamma innan du går och lägger dej?  

Godmorgon! Vaknade nyss också. johanna mår illa :( ja vi hade kul igår
 

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

haha ja:) jag hittade våran vhs haha<3
 

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?

haha okej nice party party :) <3

Av Johanna Davila - 20 oktober 2008 22:25

Helgen var.. händelserik vill inte gå in på detaljer denna gång. Idag var jag i skolan, ganska skän dag faktiskt. Vi fick tillbaka våra matteprov, tyvärr fick jag inte godkänt tillsammans med mer en halva klassen och för det gav vår matte lärare oss en rejäl utskällning.. det är fan han som inte kan lära ut! Efter skolan drog jag hem till Mishelle, där åt vi mellis kollade på Prinsen av Egypten, den filmen är så sjukt mäktig! Aprå på filmer, jag tycker det är ganska fasinerande att en film kan få en person att glömma världen runt om under ca 2 timmar. Efter filmen märkte jag att jag var helt borta och hade halvt glömt bort var jag var :P Sedan bakade vi (eller ja mishelle baka, jag stod mest och kolla på och båda var lyckliga och glada) efter det käka vi middag, soppa och paj väldigt gott. Klockan 20.00 kollade vi på färgan, trevligt program haha och käka godis och nu är jag hemma mätt som en plätt. SKa slagga snart, bara kolla lite saker först! PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards