Alla inlägg under september 2008

Av Johanna Davila - 30 september 2008 20:44

Välkommna ska man nog säga! Nu ger jag detta ett nytt och tappert försök. Hade en blogg förut på blogg.se men jag tog bort den under och av personliga skäl. Först tänkte jag försöka mig på devote men jag ville prova på något nytt så jag googlde på blogg och hittade detta, super utan reklam också! Idag var jag i skolan som varje vardag, efter skolan följde Sofie med mig till Åhlens en stund, köpte strumpbyxor. Efter det gick jag själv till Ringen för att hitta present till Pillerill som fyller år imorgon och som vi ska fira på Fredag, suger på att köpa presenter så det blev inte värsta värsta grejen men det är väll tanken som räknas? Väntar just nu på att Desperate housewives ny sesong ska börja spännande :D Okej jag tror detta kommer funka faktiskt.. skriver mer imorgon då! PUSS!


bilden är tagen av min kära vän Jasmine:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards