Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Johanna Davila - 2 oktober 2008 11:22

Hann aldrig skriva mer igår, kollade på en pokemnon film (världens töntigaste jag vet) och sen pluggade jag till provet. Gick och la mig klockan 21.50 och somnade direkt. Alla mina vänner i skolan hatar när jag sjunger och pratar (de kan alltså inte acceptera mig som jag är) så jag har bestämt mig för att bli jätte tråkig, jag ska bara prata om någon frågar mig något eller om jag måste fråga någon något.. de kommer sakna mitt gamla jag!! Nu har jag näthandel i ca 30-40 min sen har vi lunch. Efter skolan ska jag och Denize hämta lite partysaft och sen ska jag hem och sova och sen ska jag göra mig i ordning för utsparken. Tack gud för saften då kommer nog de andra acceptera mig haha.. kul. SKriver mer sen, lägger nog in någon bild senare:) PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards