Alla inlägg under mars 2009

Av Johanna Davila - 30 mars 2009 17:58

Tjaaaaa! Måndag idag. Helgen har varit trevlig, Jenny från trosa var här och jag fick visa henne hur vi stockholmare gör ;) I fredags hade jag lite folk hos mig, mest från skolan men någon kankse hade med sig någon kompis. Det var chill, inget spårande eller så. I lördags så följde jag och jenny med pappa och mina tre små syskon till ett ställe i tyresö där min kusin Adrian skulle dansa. Det var sjukt mycket snygga killar, han snacka lite med min kusin gary också som hade varit där ett tag, först med sin tjej julia men hon hade åkt hem. De är ju så söta tillsammans så det är sjukt haha! Efter det skulle jag, Jenny, Denize och Sandra dragit på en fest hos Mårten men det blev aldrig av så jag och Jenny drog hem och sov. Igår kollade vi bara på film och slappa och sen drog jenny hem, hoppas du kommer snart igen gumman! Idag hade vi resurdag i skolan, det kom en kille som hette Pelle som var vääldigt söt och pratade om rökning med oss. Vi slutade halv tre, då drog jag, jasse och sofie till sofies pappa. Vi satt där och snackade och sedan drog jag och jasse till stan, hon skulle köpa skor. Nu måste jag kolla instuderingsfrågorna till samhällsprovet vi ska ha på onsdag, åh inte okej! PUSS!

Av Johanna Davila - 25 mars 2009 17:32

Idag är det onsdag mina kära vänner. Imorse så vaknade jag med hemsk hosta så jag tog mitt receptbelagda host medicin, men jag hade tydligen tagit fel så jag tog lika mycket av mammas och efter det började helvetet, mådde illa som fan, blev skit trött m.m. mamma sa att det inte var det bästa precis men inget farligt i alla fall så om illa måendet inte gick över skulle jag gå hem. Men det gick över. Skolan gick bra, tre höjdpunkter under dagen haha :P Men i allafall, slutade klockan 15.00 Sofie skulle hänga med mig till åhlens men sen kom hennes moster så jag gic dit själv. Kom hem för ett tag sedan, men fick gå ner till centrum igen för att hämta ett paket. Paketet innehöll ett par skor jag beställt, skit snygga :D Imorgon ska jag ha engelska grammatik prov så nu ska jag plugga på det så gott jag kan för halv sju ska jag på teater med drama gruppen från skolan i kärrtorp. Bäst att jag sätter igång nu då :) PUSS!

Av Johanna Davila - 21 mars 2009 17:16

HAHA älskade denna under melodifestivalen haha, fattar inte varför rysska ambassaden blev så uprrörda det var ju bara på skämt!

men det med "the dancing bear" tycket jag var jätte roligt först men nu när jag jobbat med djurplågeriet så mår jag nästan lite illa, aja..



Av Johanna Davila - 21 mars 2009 17:13

Idag är det lördag, har pluggat som fan. Ska ha föredrag om djurplågeri på svenskan imorgon. Igår fyllde min vän jennifer år så hon hade lite fest hos sig så vi drog dit. Det var trevligt men väldgit mycket kaos på slutet. Kom hem och var skit trött i alla fall. Idag ska elin komma hit, vi ska hyra film och köpe gott! Får se vad det blir för film. Sover hemma själv idag för mamma sover hos tomas. Nästa helg drar mamma på kryssning från torsdag till lördag så får se vad som händer, hade först tänkt att vara här med mångra vänner på lördagen men nu går det ju ej så som sagt får se vad som händer. Men nu måste jag sminka mig, PUSS!

Av Johanna Davila - 20 mars 2009 14:05

There, there baby, it's just textbook stuff
It's in the ABC of growing up
Now, now darling, oh don't loose your head
'Cause none of us were angels and you know I love you, yeah

There, there baby, it's just textbook stuff
It's in the ABC of growing up
Now, now darling, oh don't kill yourself
'Cause none of us were angels and you know I love you, yeah..

Av Johanna Davila - 17 mars 2009 08:05

What’s left to fight for when you have lost everything you ever loved? What’s left to stay for when you don’t have anything here, what’s left to run for when you don’t have anything to run to? I would give my own life for those I love, but what’s to give when you have no one to give it to. I should start over, find a new life, a new home but the pain of losing everything almost killed me. Can my heart and soul take that burden again?

Ovido - Quiz & Flashcards