Direktlänk till inlägg 5 april 2009

Påsklov!

Av Johanna Davila - 5 april 2009 15:51

Äntligen lite lov fan! I fredags var jag hos Elin, hon hade lite chill där och jag sov över där. Igår var jag på fest med Denize och Carro, det gick rätt vilt till! Mår piss idag.. Har städat mitt rum också, imorgon ska jag damsuga. På tisdag åker jag till Finland, till mormor och kommer hem på söndag. Ska bli skit skönt och roligt att få träffa min mormor och kusin m.m Ska packa imorgon, kommer ha med mig för mycket kläder!


Imorgon ska jag, soffis och jasse ha lite magisk kväll med svart magi haha nej då men typ pokerkväll med anden i glaset m.m Köper nog med mig lite pizza och läsk, det måste man ju ha fan ;) Visst ja, jag ska skaffa glasögon är närsynt. PUSS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Davila - 13 maj 2009 14:00

jag har gjort en ny blogg på blogg.se, det är roligare där för då kan man ha en snygg design! länk till bloggen; http://jonaya.blogg.se :D Kommer skriva där, från ock med nu! ...

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som hän...

Av Johanna Davila - 6 maj 2009 22:31

Ovido - Quiz & Flashcards