Alla inlägg under april 2009

Av Johanna Davila - 28 april 2009 19:35

huh, har precis kört ett pass med Carmen Electras streaptease aoeribcs. Beställde den och Twilight fårn Cdon.se. Det var lite roligt, inte helt vanlig aerobics. Ska försöka köra en gång om dagen. Twilight ska jag kolla på hos elin imorgon, hon ska bjuda på middag också, kan nog gissa vad det blir! ;) Åh längtar tills jag kan beställa saker frpn internet själv, vågar inte fråga mamma längre för det är tydligen så hilma jobbigt hmm..


Annars idag så har det varit skolan. hade sovmorgon idag också. Slutade halv tre, då drog jag till fridhemsplan för att möta upp pappa. Fick 100 kr så jag köpte en sån där grå hatt från HM, har velat köpa en sån men har inte haft pengar. Sedan mötte jag Veronika, det var ett tag sen så det var trevligt att snacka om livet. Hon känner mig bra så :P Nu ska ja kolla lite på tv, Ugly Betty börjar snart.


På torsdag är det valborg också, nice! Vad har ni för planer då? PUSS!

Av Johanna Davila - 22 april 2009 20:52

snart är det redan torsdag ojoj vad veckan går fort. Idag har vi haft en vanlig skoldag, jag fick panik under lunchen för jag spillde sås på min tröja, klumpigga jag! Har ina kläder just nu för allt ligger i tvätten efter finlandsresan. Aja. Imorgon börjar jag klockan 11.10 väääldigt skönt. Men vi måste hämta resebroshyrer för vi håller på med en uppgift på turismen om kryssningar.


Har nyss tagit ett varmt bad, måste egentligen städa mitt rum men jag orkad verkligen inte gah! Imorgon ska jag hem till amanda efter skolan, ska bli kul att träffa hennes mamma igen efter.. 10 år! ;O Idag ska jag kolla på Grey's, har inte kollat på det på länge så vi får se om man hänger med haha! PUSS!

Av Johanna Davila - 18 april 2009 22:44

Tja! Helg igen. Igår hade jag inte mycket för mig, M var hos mig. Mina glasögon kom igår också, fick gå och justera dem idag. De är skit snygga lägger in en bild sen. På kvällen möte jag upp Alexsandra, Edgar, Adam och några till, vi gick till Nypan för att grilla. Senare kom Jasse och Sandra. Det var kul faktiskt. Sen blev det kallt, jag, Adam och Jasse virade in oss i filtar och värmde varandra och blev värmda av elden.. vi såg ut som ena luffare haha. Kom hem för inte så länge sen och ska snart sova är sjukt trött. Imorgon ska vi få gäster. PUSS!



Av Johanna Davila - 16 april 2009 18:10

Hejsan! Nu har snart en skolvecka gått, härligt. Under helgen ska jag vara hos min pappa, mina syskon kommer till stockholm, det var ett tag sen jag träffade dem. Igår träffade jag Michelle, vi gick först runt i farsta centrum en stund och sen drog vi hem till Michelle, där åt vi och kollade på film. Idag träffade jag Elin efter skolan, vi gick runt i stan en stund och snackade.


Elin har klippt sig, skit snyggt! :D Efter det gick vi till Mcdonalds, elin käka. Den lilla (korta!) bitchen ska till mallorca på lördag, åhh vill också! jaja jag fåv längta till Rhodos, som jag kommer åka till med Alexsandra i Juni, yey! Apprå på ingeting så borde mina glasögon komma antingen imorgon eller övermorgon :) PUSS!

Av Johanna Davila - 14 april 2009 19:13

Igår var jag på bio, lyckades äntligen se Benjamin Buttons otroliga liv. Blev inte missnöjd om jag får säga vad jag tyckre. Den var väldigt intressant. Filmen är 2 timmar och 46 minuter men filmen var så spännande och annorlunda så tiden gick väldigt snabbt, jag gillade den väldigt mycket. Och ingen kan förneka att Brad Pitt är så sjukt snygg i filmen!


Känslan jag hade efter filmen var så konstig, så overklig. Man vaknade upp från något helt magiskt, var i chocktillstånd. Men jag blev lite besviken, ville verkligen veta hur det kom sig att just "Benjamin" var född så? Men men det är nog en fråga jag aldrig kommer få svar på..

Av Johanna Davila - 13 april 2009 08:01

Under lovet har jag varit hos mormor i Finland, tro det eller ej men hon heter Lilli! Hon bor i en liten byhåla som heter Pori (Björneborg), jag var mest med min kusin Lotta. Hände tyvärr inget speciellt. Vi var på bio och såg Slumdog Millionare, den var faktiskt väldigt bra. Lärorik. Det är lite roligt för på bion så är det både svensk och finsk text, jag läser det svenska då för hänger med den bättre. Mina glasögon kommer nästa helg, svarta burberry bågar, lägger in bild när jag får dem. Nu ska jag sova en stund är skit trött, blev väckt kvart över fem idag usch! PUSS!

Av Johanna Davila - 5 april 2009 15:51

Äntligen lite lov fan! I fredags var jag hos Elin, hon hade lite chill där och jag sov över där. Igår var jag på fest med Denize och Carro, det gick rätt vilt till! Mår piss idag.. Har städat mitt rum också, imorgon ska jag damsuga. På tisdag åker jag till Finland, till mormor och kommer hem på söndag. Ska bli skit skönt och roligt att få träffa min mormor och kusin m.m Ska packa imorgon, kommer ha med mig för mycket kläder!


Imorgon ska jag, soffis och jasse ha lite magisk kväll med svart magi haha nej då men typ pokerkväll med anden i glaset m.m Köper nog med mig lite pizza och läsk, det måste man ju ha fan ;) Visst ja, jag ska skaffa glasögon är närsynt. PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards