Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Johanna Davila - 16 oktober 2008 21:23

Orkar slänga in ett inlägg innan jag lägger mig. Idag berättade min engelska lärare att han tycker synd om folk som skriver bloggar att de kommer ångra sig om vad de skrivit om om ca 10-20 år.. sa inte ens att jag hade blogg, varför ska han veta det liksom och jag skriver vad jag vill i min blogg. Men det är klart att jag håller tyst om det mest personliga, det håller jag för mig själv eller delar med mig av till mina kompisar beror på hur personligt det är. Men åter till min tråkiga dag.. var i skolan såklart. Såg inte en skymt av han idag heller.. imorgon måste jag göra det! Vi slutade tidigare idag så jag och Sofie hängde lite sådär haha. Har umgåtts lite med morsan nu och hjälpt min kompis i hennes kill drama haha, är väldigt utmattad så nu blir det sängen jumalauta!;D PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards