Alla inlägg under december 2008

Av Johanna Davila - 29 december 2008 04:56

Nu sitter jag har igen, inget nytt har hant riktigt forutom att vi idag fick valja platser till ny ars middagen, nara baren tack vare mig haah :P Forsoker steka mitt basta mendet gar itne sa bra for nar man sitter i solen kanske det som om man ska frata sonder, inte alls som i spanien eller grekland eller sa. Nu ar min tid ute, varfor ska jag alltid spara detta till sist aja. Vi hors, Gott nytt ar! PUSS!

Av Johanna Davila - 25 december 2008 14:48

Tja! kom till Phuket fran Bangkok idag :) Har varit i Thailand i ca 3 dagar, shopatoch atit gott. Flog fran bangkok till phuket idag som sagt, kom fram for itne sa lange sen. Hotellet har internet kafe, tack gud! Har lamnat in min klanning for att kortas tilll nyar, den kommer bli skit snygg sen. Nar jag kommer hem ska jag visa vad jag shoppat.. forlat for mitt ganska stressade inlagg men mamma stressr haha maste ga nu! Ha de bast sa hars vi! Kunde inte svara pa alla kommentarer for att jag inte kom in pa alas bloggar tyvarr :( PUSS!

Av Johanna Davila - 20 december 2008 19:59

Tänkte slänga in ett sista inlägg innan jag drar. Ska snart ta ett bad, fixa sista sakerna för resan etc. kommer inte hinna blogga imorgon innan jag åker så jag säger hejdå till min blogg och alla mina vänner och så nu. Så god jul och gott nytt år så syns och hörs vi igen år 2009. I och försig så kommer jag försöka blogga från något internet kafé men endå haha. PUSSPUSSPUSS OCH HEJDÅ!





Av Johanna Davila - 20 december 2008 19:11

Ganska ofta händer det att när jag ska sova så ligger jag och drömmer mig bort till en annan värld, en annan planet eller en annan tid. Ibland händer det att jag till och med blir tårögd.. Ibland önskar jag att det skulle komma in en person i mitt liv som är allt annat en jag kan fövänta mig, mycket mer annat. jag skulle inte säga nej till övernaturliga krafter heller. Ska fan leta upp en radioaktiv spindel eller något. Leta efter något som kan pigga upp min tråkiga vardag.. Någon som känner igen sig? ;/

Ovido - Quiz & Flashcards