Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Johanna Davila - 14 oktober 2008 23:19

hejsan.. sitter här nu, trött men endå inte. Har precis fixat tippar till mina naglar, blev ganska nöjd. Hann inte skriva något igår kom hem rett så sent. Var i skolan och efter skolan träffade jag Mishelle, det var länge sen så det var riktigt härligt! Vi satt hemma hos mig, åt kalaspuffar, rostade mackor, chokladrutor you name it ;) Jag tyckte vi hade väldigt trevligt, satt och pratade minnen, om våra nya skolor o.s.v Vi ska träffas igen på måndag så det blir skoj :) idag var jag i skolan.. hamnade i en situation som jag är så glad över att jag inte sket på mig under. Jag och Denise satt i entren och där satt halva hans klass (av någon konstig anledning vet hela klassen om mina känlsor) jag märkte inte ens när han kom in fören alla som satt är dörja banka på fönster, bänkarna och stolarna och skrev "Salvi!" i kör, gud vad pinsamt det var!! Kan inte fatta hur pinsmat han måste ha tyckt att det var.. Sen hade vi samhällskunskap. Efter SHA:t gcik vi ut från klassrummet och surprise surprise så slutade de också precis då, och som grädden på moset så gick han, hans tjej kompis och kill kompis bakom mig och han tjej kompis ba "kom så går vi lite fortare!" sen märker jag att sandra och jasmine är borta så jag stannar upp och väntar in dem och då då ler han mot mig och säger hej!! Jag trodde jag skulle svimma seriöst!? HAN SA HEJ! och jag som var nära på att ge upp.. hell no säger jag bara! Efter skolan mötte jag upp pappa, lånade pengar av han (till tipparna då), vi drog och käka kina mat och sen drog vi till hans kontor där han hjälpte mig att plugga till matte provet. Sen kom jag hem perfekt till DH :D okej nu ska jag sova haha.. PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards