Direktlänk till inlägg 16 april 2009

Torsdag

Av Johanna Davila - 16 april 2009 18:10

Hejsan! Nu har snart en skolvecka gått, härligt. Under helgen ska jag vara hos min pappa, mina syskon kommer till stockholm, det var ett tag sen jag träffade dem. Igår träffade jag Michelle, vi gick först runt i farsta centrum en stund och sen drog vi hem till Michelle, där åt vi och kollade på film. Idag träffade jag Elin efter skolan, vi gick runt i stan en stund och snackade.


Elin har klippt sig, skit snyggt! :D Efter det gick vi till Mcdonalds, elin käka. Den lilla (korta!) bitchen ska till mallorca på lördag, åhh vill också! jaja jag fåv längta till Rhodos, som jag kommer åka till med Alexsandra i Juni, yey! Apprå på ingeting så borde mina glasögon komma antingen imorgon eller övermorgon :) PUSS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Davila - 13 maj 2009 14:00

jag har gjort en ny blogg på blogg.se, det är roligare där för då kan man ha en snygg design! länk till bloggen; http://jonaya.blogg.se :D Kommer skriva där, från ock med nu! ...

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som hän...

Av Johanna Davila - 6 maj 2009 22:31

Ovido - Quiz & Flashcards