Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Johanna Davila - 6 oktober 2008 18:47

Tjooosan! Var i skolan idag, träffade inte på the boy men men, hoppas på imorgon! ;) efter skolan skulle jag och Jasmine komma till mig och bränna lite skivor till part, det gick super:D nu ska jag lägga in lite låtar på min mobil som vi laddade ner. Mamma kom nyss hem också, väntar på middag som hon ska laga höhö^^ Idag ska jag kolla på färgan son börjar klockan 20.00 också, minnen haha. Imorgon måste jag åka till skolan tidigare en vad jag börjar för att jag måste göra klart en uppgift som jag och Sofie håller med på på samhällskunskapen. Måste kolla vad jag ska ha för kläder på mig imorgon också.. om han råkar vara där haha ;) Nu ska jag fortsätta med det jag håller på med, skriver kanske senare. PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards