Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

woho!

Av Johanna Davila - 29 oktober 2008 21:50

Tjabba! är skit trött och suger på att uppdatera men skit samma, sorry. Igår var jag med Vilma, Pernilla och Simone, det var länge sen så det var skoj! Vi fikade i stan och då blev vilma bjuden på fest så vi tänkte att vi kunde väll gå dit. Vilma och de andra gick hem till henne för att köka och så,jag drog hem för att fixa mig. Sen drog jag till Vilma. Men de som hade bjudit till festen hörde inte av sig så vi drog till pernillas kompis där det bara var killar haha. Jag hittade en sjukt lik kopia av Tom Kaulitz! allvarlig han var skit gullig. flirtade med han under kvällen och innan vi skulle åka hem så blev det lite action ;) fick hans nummer av pernilla också. Nu kanske ni undrar vad som har hänt med salvador.. jo han är seg! jag orkar inte så som han håller på, tappar intresset liksom.. men tur så har jag mina bollar i luften(a). Nu ska jag cheka facebook lite, sen ska jag sova. PUSS!

 
 
JENNY

JENNY

30 oktober 2008 15:44

Haha men palla se en annan film bara för att fatta den första filmen man såg x) Och han som spelar hulken är inte alls snygg, han ser typ gammal ut ju xD

http://jeniis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Davila - 13 maj 2009 14:00

jag har gjort en ny blogg på blogg.se, det är roligare där för då kan man ha en snygg design! länk till bloggen; http://jonaya.blogg.se :D Kommer skriva där, från ock med nu! ...

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som hän...

Av Johanna Davila - 6 maj 2009 22:31

Ovido - Quiz & Flashcards