Alla inlägg under december 2008

Av Johanna Davila - 3 december 2008 21:54

kom nyss ut ur duschen.. jag vet att jag suger på det här med bloggandet och så och det ber jag såå mycket om ursäkt för. Idag var jag i skolan som vanligt, hade en riktigt rolig skoldag haha! Vi hade samhällsprov också, gick åt helvete men orkar icke bry mig. Efter skolan åkte jag till stan, köpte Om jag kunde drömma (första Twilight boken) på Åhlens. Efter det mötte jag upp Elin en stund som var oerhört stressad och kissnödig haha ;) Efter det gick jag hem, läste fem kapitel ur boken. Det är roligt att läsa boken efter man sett filmen för så ser man allt framför sig men samtidgit är det tråkigt för så kan man inte hitta på sin egen bild som man gör när man läser böcker.. Beställde också när jag hör din röst och ljudet av ditt hjärta (de andra två Twilght böckerna) från CDON.COM Imorgon kommer vi sluta tidigare, mycket skönt, efter skolan ska jag med hem till Denize. Philip ville inte klippa kontakten med mig så vi förblir vänner endå.. På lördag kommer vi vara ett stor gäng som partar, blir nog skoj! Nu ska jag lägga mi och läsa lite, hörs nog imorgon! PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards