Alla inlägg den 8 december 2008

Av Johanna Davila - 8 december 2008 22:46

läste nyss ut om jag kunde drömma, köpte den förra törsdagen.. helt jävla synd! Ville inte att den skulle ta slut än! Jag får inte börja läsa när jag hör din röst eller ljudet av ditt hjärta för de måste jag ha i Thailand. Okej.. skratta inte åt mig nu.. det blev tredje gången gilt för mig.. såg Twilight på bio igår igen! Med pappa denna gång, och sorligt nog var den till och med bättre en de två förra gångerna.. tänkte att om jag ser den igen kanske det stillar mina begär och mina känslor men I wish.. kommer ligga sömlös denna natt också. Komlicerat och sorligt.. väldigt frustrerande.


Imorgon är den skola som vanligt. Måste skriva en bok ressension under engelskan. Hoppas veckan går fort, har två prov. Näthandel på Torsdag och Turism på Fredag. Under fredag ska jag försöka hinna träffa Irma co., på lördag måste jag träffa pappa och på söndag blire tjejerna från klassen. Nästa söndag åker jag till Thailand, kanske är bra att jag får åka i väg ett tag. Bara med mamma, ta det lugnt och tänka. Kanske får lite bättre koll på mina känslor, tankar och funderingar då..


"Att stanna upp ett ögonblick emellanåt kan vara den enda möjligheten att orka gå vidare."

Ovido - Quiz & Flashcards