Alla inlägg den 9 december 2008

Av Johanna Davila - 9 december 2008 17:08


Jessica Szohr, Vanessa från Gossip Girl

Av Johanna Davila - 9 december 2008 16:46

Blev ganska deppigt inlägg igår kväll, men det är så jag känner varenda kväll ny för ruden vet inte varför. Blir inte bättre av att tänka på Twilight.. grät mig till sömns igår utan att ens förstå varför :/ Men nu är det bra i alla fall, hoppas det håller sig så.


Skrev Bok resensionen idag om I child called 'it'. Har en känsla av att den blev ganska bra, men var lite stressig och hungrig på slutet så slutet blev slarvigare. Efter sklolan på tisdagar har jag, Jasse och Sandra extra matte för att vi inte är så skillade i det, och idag jobbade jag väldigt bra faktisk är stolt över mig själv! Vi brukar alltid sitta och snacka annars. Kom hem för inte så länge sen. Nu ska jag snart kolla på lite tv och sen vila. PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards