Alla inlägg den 5 december 2008

Av Johanna Davila - 5 december 2008 17:52

gissa vad jag gjorde efter skolan.. jag och denize gick för att se Twilight på bio! Var tvungen att se den igen, det var första gången för denize och hon älskade den också. Twilight har blivit som en drog för mig nu, som min egen personliga heroinsort ;O Den var lika bra som förra gången, känns som om det var första gången jag såg den.. fast den här gången började jag gråta när Edward skulle skuga ut giftet.. Aja nu ska jag försöka att inte tjata om den! Måste bara säga att tack vare filmen kör jag på en lila ipod (a) Vet inte riktigt vad som händer senare, skulle dragit till en kompis i skarpnäck med denize och carro men får se hur det blir med det för han svara inte inte nu. Aja hörs nog senare.. PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards