Alla inlägg den 4 december 2008

Av Johanna Davila - 4 december 2008 19:55

kväll.. kom nyss hem. Idag har jag varit i skolan, vanligt. Efter skolan ville Philip att jag skulle komma till dem som en kompis. Jag och Denize åkte hem tillsammans. Sen kom Robin. Det var ganska stelt mellan mig och Philip först men sen gick vi inte till hans rum för att prata, efter ett bra tag började vi snacka. Vi snackade om vad som hände m.m Efter det satt vi alla fyra i köket och då kändes det mycket bättre. Vi skilldes åt som vänner. Sitter coh lyssna på min nya favorit låt, Eyes on fire. Ni kan lyssna på den lite längre ner, i förra inlägget. Snart ska jag käka och sen ska jag plugga. Imorgon ska jag till skolan, efter skolan måste jag till teknik magasinet, ska få en ipod nano yeah baby! Tvingar med mig Denize haha ;) Sen ska jag hem och fixa och senare kanske det blir party, vet ej. PUSS!


innan vi drog till skogås ;)


Ovido - Quiz & Flashcards