Alla inlägg den 13 december 2008

Av Johanna Davila - 13 december 2008 17:24

Tjabba! Sitter här och väntar på att jag kan hoppa in i duschen, vill inte vara för tidig. Idag ska jag, Sandra, Akexsandra, Pillerill och Irma till en fest i Tyresö :) Jag, Sandra, Alexsandra, Jasse, Denize och Carro var där igår och det kommer vara idag igen tydligen så då går vi på det också. Kom hem halv sju imorse, vaknade 11.00 jobbigt värre. Denize och Carro sov på madrass i mitt rum och Sandra och Jasse sov i min säng jag sov bredvid mamma. Idag får ingen sova här i allafall haha.. Klockan 20.15 ska jag möta Irma och Pillerill i gullmars och sen ska vi möta upp Sandra och Alexsandra. Idag har jag städat mitt rum helt också, damsugit och hela rubbet! Gjord klart turism läxan också så nu måste jag bara plugga till spanska provet vi ska ha på måndag. Imorgon ska jag käka middag med Sandra, Jasse, Denize, Carro och Sofie och sen ska vi basta! Skojigt värre! Nästa vecka drar jag till Thailand också, skit skoj! kommer försöka blogga därifrån från något internet cafe eller så. PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards