Alla inlägg den 30 november 2008

Av Johanna Davila - 30 november 2008 22:25

Twilight har snurrat runt i min hjärna hela tiden sen jag såg den. Den var så mäktig.. När jag tänker på den vet jag inte om jag ska skratta eller gråta så det blir nästan båda två. Tänker inte på den så mycket när jag är med folk eller håller mig sysslsatt men när jag ska sova då kommer den upp igen. Det som berörde mig mest var kärleken mellan Bella och Edward. Jag känner avundsjuka. Avundsjuka för att jag inte kommer hamna i någon sådan situation med någon. Någonsin.  


för att försöka tänka på något annat.. 


Namn 7 -  André
Är han/hon kul? -  yes
Har du kramat personen? - tror det..

Minnen med personen? - hmm inte så mycket

Namn 13 -  Ayub
Var träffades ni första gången? - Farsta

Är personen viktigt för dig? -  nej

Namn 15 - Baqi

Flicka eller Pojke? - pojke
Älskar du honom/henne? - nej
Har du pratat med personen i telefon? - nej

Namn 17 - Cami
Hur länge har ni känt varandra? -  ca 4 år

Har du kysst honom/henne? - nej

Kan du berätta hemligheter för personen? - nej

Namn 19 - Carro G

Är hon/han vacker?- ser väll helt ok ut..

Känner du honom/henne bra?- kände bättre förut
Är han/hon upptagen?-  ingen aning

Namn 25 - Cicci
Är ni släkt? - Nej
Hur är han/hon till sättet? - Rolig

Känner du honom/henne bra? -  inte så värst

Namn 28 - David
Har du sänt personen ett sms? - nej
Är det en tjej? - Nej en kille
Går personen i samma skola? -  ja det gör han

Namn 31 - Denize
Hur gammal? - 16

Bor? - Hökarängen
Hatar du personen? - OM jag gör.. nä skoja love her :)

Namn 34 - Eiln

Har du besökt personen? - yes det har jag flera gånger

Är han/hon trevlig? - det kan du ge dig på
Vad börjar hans/hennes namn med? - E

Namn 38 - Emma

Har du kramat henne/honom? - yes

Har du sett personen full? - haha ja
Är personen äldre än du? - nej

Namn 42 - Felicia
Är han/hon vacker? -  sist jag såg henne var hon söt

Minne av personen? -  trevlig brud
Har du hennes/hans msn? - yes

Namn 54 - Ibro
Står han/hon nära dig? - nej
Har du kramat personen? - nej
Har du varit förtjust i honom/henne? - nej

Namn 56-  Inka och Indra hem

Hur gammal?- 5 och 4 tror jag

Har du kysst personen?- nej bara pussat på kinden
Är han/hon någon du älskar?- ja, de är mina småsyskon

Namn 60- Irma

Bor?- Farsta

Festat tillsammans?- yes

sist ni sågs? - i lördags

Namn 63- Jennifer J
Gammal?- 18
Bor?-  Gävle men just nu i London

Älskar?- klart, som vän då

Namn 67- Jim
Gammal?- 20+..

Har du kysst?- Nej
Haft känslor för?- Nej

Namn 70- Larsson
Saknar?- saknar våra minnen
Har kramat henne/honom?- Ja
Kysst?- nopp

Namn 72- Lennis
gillar?- nja inte träffats på ett tag men ja
strulat?- nej
bor?- Högdalen tror jag

namn 75- Lina
gammal?- 15
står ni varandra nära?- nära och nära
hur känner ni varandra?- genom en kompis plus min förra skola

namn 80- Lotta
saknar?- som fan!

kysst?- nej
umgås?- varje gång jag åker till mormor

namn 88- Martin

fin?- nej
hur länge har ni känt varandra?- inte länge

minnen?- haha nja..
litar du på han/henne?- nej

namn 93- Micke

bor?- Björkhagen

har ni vart tsm?- Nej
rolig?- ja
går ni i samma skola?- yes

namn 98- Murre

släkt?- nej

har ni smsat?- Ja

namn 100- Nesrin
fin?- Ja

har ni kysst varandra?- Ja

Av Johanna Davila - 30 november 2008 21:49

Soundtrack från Twilight, nice lyssnade på Paramore skit mycket förut! :D

Av Johanna Davila - 30 november 2008 14:23

Såg Twilight på bio igår , helt underbar film, så intensiv och stark. Satt och skaka under hela filmen. Fick gåshud. Ville att den aldrig skulle ta slut liksom, Edward var så hilma vacker också, hans ögon! :O



Ovido - Quiz & Flashcards