Alla inlägg den 10 november 2008

Av Johanna Davila - 10 november 2008 20:37

Livet känns vääldigt bra igen haha.. min mens är slut också så ;) I helgen hände det inte så mycket förutom att jag festade lite med Denize och Carro i fredags. Först var vi hos  denize som var ensam hemma med sin brorsa och sen drog vi till Kalle i sköndal. Efter det drog vi till Denize igen och det var nice, vääldigt nice tro mig ;) I lördags var jag med Michelle, Irma och Sandra, vi åkte runt och chilla och det var skit skönt! Idag har jag varit i skolan, blivit mobbad för det som hände i helgen och så haha. Efter skolan kom Elin the lion hem till mig, har alltid roligt med henne! Imorgon ska jag hem till Denize för att kolla på Desperate housewives fast den riktiga anledningen är nog för Philips skull haha.. herregud vad är det med mig! Aja nu ska jag fortsätta kolla på färjan. PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards