Alla inlägg den 24 november 2008

Av Johanna Davila - 24 november 2008 21:09

Blir på sånt party humör när jag hör den här låten, får bara lust att dansa under en stor discokula! ;O


Av Johanna Davila - 24 november 2008 16:17

Bara för att jag ska till värmen under julen så måste jag ladda ner mobilen full med jullåtar! Bara så jag kan få in julstämningen lite liksom. Tar fan med mina högtalare så jag kan lyssna lite medans jag gör mig i ordning för julmiddagen ;) Det får bli både svenska, finska och engelska låtar.

 Har alltid firat jul antingen i finland eller i sverige så det kommer kännas konstigt utan julbordet, snön, mörkret och kallheten haha. Jag som ÄLSKAR julbord liksom haha. Aja det blir en upplevelse fan! Men kul att kunna gå runt med lilla klänningen och klackskorna utomhus under jul och nyår!



Av Johanna Davila - 24 november 2008 16:07

Läste nyss ett jätte fint inlägg av min kära vän Elin, blev verkligen glad tack för det gumman :D Kan bara säga det samma! Vi har haft så jävla roligt och det ska vi fortsätta ha! Det där med humörn har du helt rätt i också haha!

 Kolla gärna in Elins blogg och inlägget jag snackar om!


vi kan Elin, vi kan! bild från i somras

Av Johanna Davila - 24 november 2008 11:09

Jag ska ju till Thailand över jul och nyår så jag kan köra på en liten klänning. Blir inget dyrt, någon snygg dress från någon nice affär. Som de flesta så funderar jag antingen på frans klänningen eller Rodett klänningen menmen, får fundera lite. Här kommer lite förslag


den grå klänningen är lite tant varning tycker jag men älskar ryggen.. får pröva och se bara.


Av Johanna Davila - 24 november 2008 10:02

okej vakna nyss av att min kära kusin ringde, tack så mycket! Magen är lite bättre nu men nu mår jag lite illa också, kul som fan! Halv ett ska jag möta min kusin för att få min halsduk också. Tänkte lägga in lite HETA bilder från i fredags också, enjoy :D PUSS!



Av Johanna Davila - 24 november 2008 07:26

Hellu! Helgen har varit skit rolig, i fredags var jag, Denize, Carro, Jasse, Alexsandra och Sofie på 20 års fest hos en nära vän! Det var skit skojigt, träffade gamsla och nya vänner :) I lördags sov jag hela dagen typ och sen åkte jag till Philip och slagga där. Jag, Denize, Carro och Philip kollade på The Texas Chaisaw massacer, en obehaglig film.. På morgonen fick jag ett ryck och ville se en till film så då kolla vi på American History X, älskar, älskar, älskar! Söndagen spenderade jag hemma, Kollade på massa, massa tv roligt! Idag skulle jag gått till skolan, men jag vaknade med världens magont, kan nästan inte stå rakt så jag måste gå och lägga mig en stund och vänta på att det går över. känns som om någon huger mig i magen med knivar.. PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards