Alla inlägg den 12 november 2008

Av Johanna Davila - 12 november 2008 21:40

Jag har kysst någon: 

[X] på kinden

[X] på läpparna
[X] på denns händer/fingrar
[X] på halsen
[X] med tungan
[X]  i mitt rum
[X] i deras rum
[X] av samma kön
[X] av det motsatta könet
[X] som är yngre än mig
[X] som är äldre än mig
[X] med svart hår
[X] med krulligt hår
[X] med blondt hår
[  ] med rött hår
[X] med rakt hår
[X] som är mindre/kortare än mig
[X] som är större/ längre än mig
[X] som är piercad
[X] som jag precis träffat
[X] som är gay/bi
[X] som jag verkligen velat kyssa
[  ] på semester
[X] som är en god väns syster/bror
[  ] som knarkar/knarkat
[  ] på en kyrkogård
[  ] på en konsert
[  ] på stranden
[X] i någon form av vatten
[X] som inte är byxmyndig
[  ] som är äldre än mina föräldrar
[X] med färgat hår
[X] som var/är en god vän till mig
[  ] som är/har varit med i ett band
[X] som har tatueringar
[X] som har en helt annan stil än mig
[X] i regnet
[X] någon med brytning
[  ] på en båt
[X] i en bil/taxi/buss/tåg
[  ] på ett flygplan
[  ] på en cirkus
[  ] på bio
[  ] som var medvetslös
[X] som jag senare inledde ett förhållande med

Av Johanna Davila - 12 november 2008 21:34

(x) Är kär i någon

( ) Cyklat utan händer

(x) Hatat kärlek

(x) Känt mig som ett as                                         
(x) Gillar/gillat någon så att de gjort ont                  
( ) Gjort mig själv illa                                          
(x) Kysst mig själv i en spegel
(x) Viskat i någons öra
(x) Hamnat på sjukhus
(x) Förlorat någon du älskade
( ) Dödat någon
(x) Bakat sockerkaka
(/) Velat dö
(/) Lyssnat på samma låt en hel natt
(x) Ätit godis i stället för att gråta
(x) Skrikit hora/bög
(x) Varit full
(x) Varit ordlös
( ) Hatar värme
(x) Har skrivit på någons arm
(x) Har dissat någon som ringt din mobil
(x) Har hatat någon du egentligen älskat.
(x) Ångrat dig
(x) Varit svartsjuk
( ) Hostat blod
( ) Hoppat omkring på stan
(x) Tycker om kladdkaka
(x) Ätit middag med någon du tycker om
(x) Tror på det övernaturliga
(x) Hatat dina föräldrar
(x) Ätit jättemkt sen spytt
(x) Hatat min kropp och utseende
(x) Har spelat gitarr
(x) Skrattat åt dig själv
(x) Sjunger i duschen
(x) Skrikit dig hes av panik
( ) Blivit strypt
(x) Har sett någon dö
(x) Har vibrerat av nervositet
( ) Blivit slagen seriöst
(x) Skrattat tills du gråtit
( ) Fått för dig att du vart homo men kommit på att du inte är det
( ) Har haft solen i ögonen med ett leende
(x) Sprungit och gråtit samtidigt
(x) Hatat hela världen
( ) Sjungit till Håkan med folk du tkr/tyckt om.
( ) Tycker pengar är viktigare än allt annat
(x) Gillar inte när folk tjatar på dig
(/) Drömmer ofta mardrömmar
(x) Skulle kunna dö för någon
(x) Har ett smeknamn
(x) Somnat på golvet
(x) Blivit kysst av någon du aldrig trodde skulle kyssa dig
(x) Kysst någon på en tunnelbana
( ) Åkt buss genom halva Sverige
(/) Kastat dig framför ett fordon
(x) Älskat någon som inte vetat om det
(x) Skrapat upp knäna
(x) Tuggat på ett grässtrå
( ) Varit nära döden
(x) Hållt i en orm
(x) Varit så full så du inte kunnat gå
( ) Trott att du vart odödlig
( ) Kastat din telefon i vattnet
(x) Vaknat av att du gråter
( ) Känt dig som ett får
(x) Haft läppstift
(x) Har gråtit i någons närvaro
(/) Älskar regn
(x) Önskar mig ett liv med en speciell person
( ) Slagit till någon så personen tappat andan
(x) Kysst med öppna ögon
( ) Har bra självförtroende
( ) Tror att jorden går under snart
(/) Är en negativ jävel ibland
( ) Drömt att du varit död
( ) Har aldrig druckit öl
(x) Har en fobi
( ) Trivs med din kropp
( ) Har ätit kattmat
(x) Är dålig på att säga nej
(x) Avskyr matte
( ) Tycker om att spela piano
( ) Varit på Hultsfred
( ) Knaprar ofta alvedon o panodil
(x) Skulle kunna ge vad som helst för något eller någon nu
(x) Har gått/ska på bal
( ) Snusar
(x) Har rökt
(x) Älskar/älskat någons leende 
(x) Sagt nej till sex
( ) Tycker sommaren är bäst
(x) Har/haft converse
(x) Älskar att gunga
(x) Är höjdrädd
( ) Är homosexuell

Ovido - Quiz & Flashcards