Alla inlägg under februari 2009

Av Johanna Davila - 6 februari 2009 21:33

Äntligen helg som sagt. Idag har jag varit i skolan och det gick bra. efter skolan mötte jag upp pillerill för att hämta lite bärs till henne, mig, irma och sandra. Imorgon ska jag, irma, pillerill, sokki, jesmine, carro, sandra och denize på fest i sätra hoppas det blir kul! Hoppas det finns heta killar också ;) Senare efter vi varit i sätra ett bra bra tag så åker jag, sandra, carro, denize och jasse till en kill kompis som går i tvåan i våran skolan så han har bjudit lite folk från skolan hem till sig i medis. Men vi har inte bestämt några tider eller så men vi åker till sätra först och har kul och ser vad kvällen har att erbjuda :D


Ska bli skit roligt lördag! Idag ska jag bara chilla hemma med godis och film. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig imorgon eller så men det blir nog min korall rosa, nya klänning. Volym master så klart, svarta strumbyxor och låga klackar i detta slask :) PUSS!

Av Johanna Davila - 5 februari 2009 17:32

hejehjehej! Idag har jag varit i skolan, som vanligt. Efter skolan drog jag och sandra till stan jag köpte en underbar klänning som jag har sett. Mamma sa att jag fick köpa den om jag diskar hemma en hel vecka, OM jag ska diska nu alltså! Lägger in en bild på den. imorgon ska jag till pappa och vara med mina syskon från dalarna. På lördag blir det massa fest haha, får se hur mycket man kan trycka in under en kväll haha ;) Ska nog ha den nya klänningen då! :D Nu ska jag äta, sen blire tv och plugg. PUSS!





Av Johanna Davila - 1 februari 2009 15:07

nå.. nu till fotbollsturneringen, det är inte så mycket att berätta om men vårat lag kom till kvartsfinal i alla fall :) Fast det var inte min förtjänt haha. I fredags var jag på tjejmiddag hos Irma, vi åt tacos och såg två skräckfilmer. I går var jag, sandra, jasse, carro, denize, moa, emil, daniel och hampus hos hampus mamma i huddinge och krökade lite, bra chill. Jag var tydligen kvällens underhållning haha. Idag skulle jag egentligen träffat elin men jag är helt död så det får bli någon annan dag. PUSS!


två bilder från igår..


Ovido - Quiz & Flashcards