Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Johanna Davila - 25 februari 2009 13:36

lista från irma bara för att stoppa rastlösheten :)


Lycklighets-testet
 

[  ] Du har en pojkvän.
[X] Du har ett eget rum.
[X] Du har en mobil.
[X] Du har en iPod/MP3 spelare.
[  ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[X] Du har fler än 2 bästa vänner.
[  ] Det finns en pool i din gård.
[X] Du klär dig som du vill.
[X] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[X] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[X] Du har aldrig blivit nedslagen.
[  ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[X] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[X] Ditt rum är stort nog för dig.
[  ] Människor använder dig inte för den du är.
[X] Du har varit på konserter.
[  ] Du samlar på något normalt.
[  ] Du längtar till skolan.
[X] Du önskar inte att du var någon annan.
[  ] Du spelar någon sport.
[X] Du brukar göra något efter skolan.
[  ] Du äger en bil.
[X] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[X] Du är nöjd med ditt utseende.
[  ] Du har inget självförtroende alls.
[X] Du har aldrig fått IG.
[X] Du vet vad som händer i världen.
[X] Du bryr dig om folk.
[X] Du är nöjd med ditt liv.
[X] Du kan mer än ett språk.
[X] Du har ett smeknamn.
[  ] Du har ett husdjur.
[X] Du kan hela orden från 10 låtar.
[X] Du har inga "fiender".
[X] Du är en ganska snäll person.


Total:
24
Total :

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!



Av Johanna Davila - 25 februari 2009 12:45

sorry för min tråkiga och sega uppdatering! som ni ser på rubriken så har jag också lov, behöver inte jobba hos pappa för det funkar helt enkelt inte länge. Måste stå ute i en kvart innan han kommer och öppnar, ska sitta och räkna typ 50 fakturor med miniräknare så mitt huvud sprängs, skäms fö ratt värma min mat och sist men inte minst kommer jag få jaga lönen efteråt, tillslut kommer jag blir arg och pappa bli arg, inte kul. Behöver vila också från skolan nu.


Igår träffade jag min barndomsbästis Amanda, för första gången på typ 10 år skit trevligt! Vi båda var jätte nervösa över att det skulle bli pinsam tystnad m.m men det gick jätte bra! Vi gick på bio och såg bedtime stories, jätte rolig och gullig film. Efter det gick vi hem bara. Idag åker hon till spaninen men vi ska höras när hon kommer hem. Idag ska jag bara vara hemma under dagen, måste diska, städa mitt rum, ta ett bad, läsa ut min bok och så. Ikväll har en klasskompis bjudit över mig, sandra, jasse och denize för lite chill, kommer bli kul! Håller på att ladda ner HSM 3, har blivit galen i att ladda ner saker nu haha. Laddade nyss ner Carrie och kollade på den, läskig tyckte jag!! ;O PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards