Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

äntligen helg, yey!

Av Johanna Davila - 6 februari 2009 21:33

Äntligen helg som sagt. Idag har jag varit i skolan och det gick bra. efter skolan mötte jag upp pillerill för att hämta lite bärs till henne, mig, irma och sandra. Imorgon ska jag, irma, pillerill, sokki, jesmine, carro, sandra och denize på fest i sätra hoppas det blir kul! Hoppas det finns heta killar också ;) Senare efter vi varit i sätra ett bra bra tag så åker jag, sandra, carro, denize och jasse till en kill kompis som går i tvåan i våran skolan så han har bjudit lite folk från skolan hem till sig i medis. Men vi har inte bestämt några tider eller så men vi åker till sätra först och har kul och ser vad kvällen har att erbjuda :D


Ska bli skit roligt lördag! Idag ska jag bara chilla hemma med godis och film. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig imorgon eller så men det blir nog min korall rosa, nya klänning. Volym master så klart, svarta strumbyxor och låga klackar i detta slask :) PUSS!

 
 
Linda

Linda

7 februari 2009 12:33

Vad skrev du?? :p Perkele kan jag ju haha.
Jag är halvfinne, mamma är från Finland och vi pratar inte finska kan bara några ord och fraser, mer kan jag inte. Men temperamentet och envisheten har jag som in i helvete om jag sätter den sidan till :p

Är du hel finsk?

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

7 februari 2009 16:14

Haha okej :)

Jag skulle vilja kunna lite mer finska än vad jag kan, men mamma kan knappt nåt då hon bara pratar finska med morfar och med sina bröder svenska. Hon flyttade därfirån när hon var 2 år.

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Davila - 13 maj 2009 14:00

jag har gjort en ny blogg på blogg.se, det är roligare där för då kan man ha en snygg design! länk till bloggen; http://jonaya.blogg.se :D Kommer skriva där, från ock med nu! ...

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som hän...

Av Johanna Davila - 6 maj 2009 22:31

Ovido - Quiz & Flashcards