Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

för mig som inte har något liv just nu,,

Av Johanna Davila - 26 januari 2009 21:16

Höger- eller vänsterhänt: högerhänt
Humör just nu: trött, deppig.. lingon veckan går mot sitt slut TACK GUD!
Favoritgodis: choklad och haribo godis påsar
Är det nåt du absolut inte äter: TOMAAAAAAAT!

Kläder just nu: svart linne och svarta mjukisar
Musik just nu: ingen musik just nu
Vad sa du senast: tack för maten till mamma
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: nja.. typ 50-talet, då Marilyn Monroe och Elvis Presley var stora ansikten.
Fisk eller badkruka: det beror på haha
Saft eller alkohol: det beror också på vad för alkohol, cider är gott men jag väljer nog saft

Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: varmt väder så klart
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: ipod, hängmatta, nöd proviant
Morgon- eller nattmänniska: natt i såna fall!
Sparare eller slösare: haha slösare, absolut ingen sparare här inte
Vem är viktigast för dig: familjen och vänner
Bästa film: Twiligt, American history x
Tror på liv på andra planeter:  nja kanske mars..
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3, två flickor och en pojke
Bio eller promenad: bio
Är du kittlig: OM jag är!
Stjärntecken? stenbock (ibland också vattuman)

Rädd för insekter? nja bara kackerlackor och sånt
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna läsa andras tankar eller super stark
Vad vill du jobba som?  reseledare, kryssningsvärd, skådespelare
Chips, morötter eller godis? godis med stort G!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har redan två piercingar och en tatuering. Kan hända att det blir flera tatueringa vet ej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja någon gång ska jag få det gjort!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Davila - 13 maj 2009 14:00

jag har gjort en ny blogg på blogg.se, det är roligare där för då kan man ha en snygg design! länk till bloggen; http://jonaya.blogg.se :D Kommer skriva där, från ock med nu! ...

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som hän...

Av Johanna Davila - 6 maj 2009 22:31

Ovido - Quiz & Flashcards