Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Johanna Davila - 15 januari 2009 19:23

Yey snart är det helg fest fest fest! Idag fick vi nya scheman, helt bra enligt mig förutom att vi inte har någon sovmorgon men men. Vi har bara tre lektioner på fredagar! :D Kunde tyvärr inte lägga in en bild på min tatuering igår, lite problem med att ta foto på den själv och mamma är inte hemma..

Imorgon ska jag redovisa om Flamenco på spanskan, fick veta det igår så jag har suttit och jobbat med det sen jag kom hem idag från skolan. Men hoppas det blir bra nu för om jag får MVG i spanska (som jag haft hittils) så kanske jag får åka och praktisera i Spanien i 3,5 månad i 3:an och det vill jag verkligen! Efter skolan ska jag vara med Carro, Denize och Jasse det blir fest :) PUSS!


EDIT: Skulle också berätta att jag läste ut twilight, när jag hör din röst och ljudet av ditt hjärta i thailand så nu har jag beställt Breaking dawn :D

Ovido - Quiz & Flashcards