Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Johanna Davila - 29 januari 2009 15:31

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast? en tjej

Vad står det i ditt femte sms? hahaha nä inte jag heller<3

Vem ringde dig senast? Haldin

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil ? en bild på mig och elin!

Vilket språk är din mobil på? svenska

Vad heter din ringsignal? Muse - supermassive black hole

Hur många sms har du i din inkorg? 81 (raderar alla sms jag har, måste göra det nu)
Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från? från Denize: jag vet faktiskt inte, haha vi får hoppas på att vi hittar något ;) <3
Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från? från Jasse: Varför då? <3

Hur många sms har du i kategorin "skickat" ? 74 (radera dem också)
Vem är din 13:e kontakt? Ayub

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner? nej
Ogillar du nr 5? hur kan man ogilla Ammi ;) 

Har du varit i hop med nr 1? NEJ
Vad har din mobil för färg? röd
Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse? hmm jag passar fan i mittbena om jag klipper mig..
Hur mycket kontanter har du på dig?  inga på mig men har i "sparbössan"
Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?  raderar samtals listorna men tror det var jim
Vad har du på dig på överkroppen just nu?  ett svart linne 
Vad är det för märke på skorna du har på dig? stövlar från din sko
Ett ljust eller mörkt rum?  ljust
Vad gjorde du vid midnatt? sov
Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? hammarbyhöjden, en station med t-banan eller gång avstånd
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? inga
Vilken ålder har varit bäst hittills? kanske.. 10 - 11.. hatar problemen man har nu
Din värsta fiende? har ingen faktiskt 
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? Edward Cullen (Robert Pattison)
Vad var det senaste du sa till någon? syns imorgon 
En miljon dollar eller förmågan att flyga?  förmågan att flyga så klart! 
Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? jag gillat alltid någon/några lite extra mycket (a)
Till vem sa du "jag älskar dig" senast?  Mamma

Ovido - Quiz & Flashcards