Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

heje!

Av Johanna Davila - 25 januari 2009 10:29

Gick upp för en haltvtimme sen, har precis käkat frulle. Nu ska jag göra mig lite i ordning för pappa ska komma hit om en halvtimme, vi ska åka och köpa skor. Ett par gympaskor till fotbolls turneringen och gympan i skolan, ett bar vinter stövlar och ska försöka få pappa att köpa ett par till, vi får se på vilket humör han är haha men två par blir det i alla fall. Kan lägga in bilder på dem sen.


Idag klockan 15.00 kommer mammas kompis berit och hennes dotter cindy hit för att "fira" min och mamma födelsedag. Mamma fyllde år den 19/1 och jag den 20/1. Imorgon blir det skola igen. PUSS!

 
 
Linda

Linda

25 januari 2009 13:19

det är väldigt tråkigt faktist :( Läste att den sista filmen han var med i fick de ta in några andra skådisar Jude Law, Colin Farrell och Johnny depp och de skänkte hela deras gage till hans dotter Matilda, det tyckte jag var fint gjort av dem :)

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

25 januari 2009 14:31

Hej! :D Du har blivit utmanad av mig att skriva 5 saker som dina läsare förmodligen inte visste om dig! :P

http://jeniis.blogg.se/2009/january/5-saker-ni-int

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Davila - 13 maj 2009 14:00

jag har gjort en ny blogg på blogg.se, det är roligare där för då kan man ha en snygg design! länk till bloggen; http://jonaya.blogg.se :D Kommer skriva där, från ock med nu! ...

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som hän...

Av Johanna Davila - 6 maj 2009 22:31

Ovido - Quiz & Flashcards