Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

Onsdag

Av Johanna Davila - 21 januari 2009 21:27

Heje (kör en carro! ! idag hade vi samhällsprov i skolan, det gick väldigt bra tykcer jag. Sedan hade vi inget speciellt. Menjag, jasse och carro har det lite jobbigt på onsdagar, vi har en rast som är upp till tå timmar lång medans de andra har spanska 1. Men idag åt vi muffins i alla fall från muffins fabriken haha. Efter skolan mötte jag mamma, vi gick och köpte mat till min tjejmiddag som är på fredag, då kommer mina närmaste kompisar hit. Ska servera green curry with chiken and steamed rice skit gott!


efter middagen får vi se vad som händer, de som vill får ha med sig lite vin eller så men annars blir det läsk, ska i alla fall bjuda på en liten välkomms drink :D Måste bara fixa så alla får plats här hmm, har inte ens stolar så det räcker men kan nog få pappa att köra föbi med några stolar. Har skrivit min kärleknovell idag också, gillar att skriva berättelser men hatar när folk läser dem sen haha. sorligt nog tror jag att jag har tappat bort min datakunskapsbok och då måste jag böta men men.. Nu ska jag plugga lite engelska och sen ska jag sova. PUSS!


fin bild av tagen av carro!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Davila - 13 maj 2009 14:00

jag har gjort en ny blogg på blogg.se, det är roligare där för då kan man ha en snygg design! länk till bloggen; http://jonaya.blogg.se :D Kommer skriva där, från ock med nu! ...

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som hän...

Av Johanna Davila - 6 maj 2009 22:31

Ovido - Quiz & Flashcards