Direktlänk till inlägg 18 januari 2009

Söndag

Av Johanna Davila - 18 januari 2009 12:00

Tja. kan berätta lite om min helg dårå, i fredags var vi på en lokalfest i sickla, det var helt okej. Underhöll mig själv ganska mycket haha. När vi skulle hem så märkte jag att mina kompisar hade "glömt" mig haha så då blev det lite tråkigt men sen mötte jag upp dem i gullmars i alla fall. Tappade också bort mitt busskort.. Denize och Carro sov här då, dagen efter blev det Kebab tallrik haha. Igår var jag med Irma och Sandra, Vi var hos en kill kompis som heter Paco. Han fyllde år. Det var ganska tråkigt men det var endå roligt att träffa tjejerna :) idag MÅSTE jag städa och sen senare ska jag träffa ingen mindre en Elin hihi^^


Jag måste bara säga att jag längtar tillbaka till Thailand så jävla mycket, jag har märkt att jag upsskattar det med när jag kommit hem.. hm konstigt. Vill tillbaka till Phi Phi, det var bäst! Nu måste jag vänta typ två år igen eller så för jag får inte ledigt från skolan.. Men jag hoppas på att grekland blir av med Alex, skulle vara grymt kul. Visst ja igår skulle Jasse hjälpa mig att ta foto på min tatuering så jag kunde lägga in bilden här men vi glömde bort det helt, ska fixa det jag lovar! PUSS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Davila - 13 maj 2009 14:00

jag har gjort en ny blogg på blogg.se, det är roligare där för då kan man ha en snygg design! länk till bloggen; http://jonaya.blogg.se :D Kommer skriva där, från ock med nu! ...

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som hän...

Av Johanna Davila - 6 maj 2009 22:31

Ovido - Quiz & Flashcards