Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

yes lov till mig också!

Av Johanna Davila - 25 februari 2009 12:45

sorry för min tråkiga och sega uppdatering! som ni ser på rubriken så har jag också lov, behöver inte jobba hos pappa för det funkar helt enkelt inte länge. Måste stå ute i en kvart innan han kommer och öppnar, ska sitta och räkna typ 50 fakturor med miniräknare så mitt huvud sprängs, skäms fö ratt värma min mat och sist men inte minst kommer jag få jaga lönen efteråt, tillslut kommer jag blir arg och pappa bli arg, inte kul. Behöver vila också från skolan nu.


Igår träffade jag min barndomsbästis Amanda, för första gången på typ 10 år skit trevligt! Vi båda var jätte nervösa över att det skulle bli pinsam tystnad m.m men det gick jätte bra! Vi gick på bio och såg bedtime stories, jätte rolig och gullig film. Efter det gick vi hem bara. Idag åker hon till spaninen men vi ska höras när hon kommer hem. Idag ska jag bara vara hemma under dagen, måste diska, städa mitt rum, ta ett bad, läsa ut min bok och så. Ikväll har en klasskompis bjudit över mig, sandra, jasse och denize för lite chill, kommer bli kul! Håller på att ladda ner HSM 3, har blivit galen i att ladda ner saker nu haha. Laddade nyss ner Carrie och kollade på den, läskig tyckte jag!! ;O PUSS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Davila - 13 maj 2009 14:00

jag har gjort en ny blogg på blogg.se, det är roligare där för då kan man ha en snygg design! länk till bloggen; http://jonaya.blogg.se :D Kommer skriva där, från ock med nu! ...

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som hän...

Av Johanna Davila - 6 maj 2009 22:31

Ovido - Quiz & Flashcards