Direktlänk till inlägg 28 februari 2009

Jag håller med..

Av Johanna Davila - 28 februari 2009 10:38

Jag vet att du inte vill prata med mig, jag har fösökt ringa dig och smsa snart kommer jag väll plinga på din dörr men innan det ska jag fösöka ge respons på det här viset. Jag vet att det jag gjorde var dumt, respektlöst och fult och jag ångrar det så in i milda grad. Jag ber om ursäkt och det tänker jag göra hur länge som helst. Det enda ni tagit upp med mig och jag vet att jag har gjort fel det var enligt mig ett missförstånd om det är det jag tror det är men mer vet jag inte att jag gjort men om det är det så får ni säga det snälla. Det räcker med att du hatar mig för att jag ska må dåligt. Och när jag blev varnad så uppfattade jag inte ens vad som sas, jag hade lite panik och varför vill jag inte säga i min blogg. Ja skulle göra vad som hälst för att göra det ogjort, vad som helst. Men jag vill att du ska veta att jag aldrig har ljugit för dig, jag har aldrig pratat om dig bakom din rygg, de hemligheter du sagt till mig stannar här och kommer alltid stanna hos mig. Det var inte så roligt för mig att höra det här, hur du känner genom din blogg, jag önska att du kunde höra av dig så vi kunde prata om det. Jag är och kommer alltid vara en av dina närmaste vänner så snälla förlåt mig och håll mig inte på avstånd, vet inte vad jag kommer göra då.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Davila - 13 maj 2009 14:00

jag har gjort en ny blogg på blogg.se, det är roligare där för då kan man ha en snygg design! länk till bloggen; http://jonaya.blogg.se :D Kommer skriva där, från ock med nu! ...

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som hän...

Av Johanna Davila - 6 maj 2009 22:31

Ovido - Quiz & Flashcards