Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

början på lovet.. för vissa

Av Johanna Davila - 21 februari 2009 18:10

Nu är det lov då, kul för alla men jag ska tyvärr jobba under lovet så jag får sista pengarna til Rhodos resan.. men det är väldigt mycket värt det! Igår var jag i skolan som vanligt, efter skolan åkte jag och alexsandra först till stan och jag köpte sten tvättade jeansleggings och sen åkte vi till flemingsberg för att hämta några saker. Pratade lite med irma på telefon påväg hem från flempan också, vi snackade om våra resor haha, hon ska till bulgarien och jag till grekland dårå, dö inte i sunny beach är du snäll haha! Efter det åkte båda hem för att käka och så. Sen kom alexsandra hem till mig, vi fixade oss och förade väldigt lite för att sen dra vidare på chill i blåsut. Det var inte så mycket drag där så vi skulle vidare till skogås men jag orkade inte följa med plus att jag hade så nära hem däirfrån så jag åkte hem.


Idag har jag städat hela mitt rum och badrummet, håller också på att ladda ner andra säsongen av förhäxad haha. Jag, Sandra, Jasse och Denize skulla ha myskväll hos typ Sandra eller jasse idag men sen kunde vi inte vara hos någon av dem så jag kollade upp om mamma skulle vara hemma och hon kunde dra till sin boyfriend tomas som bor på lidingö och stanna där över natten så vi kunde vara hos mig. Vi ska kolla på massa filmer, äta ben & jerrys, godis och det starkaste vi kommer dricka blir läsk haha :) Nu ska jag fixa lite med godiset, PUSS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Davila - 13 maj 2009 14:00

jag har gjort en ny blogg på blogg.se, det är roligare där för då kan man ha en snygg design! länk till bloggen; http://jonaya.blogg.se :D Kommer skriva där, från ock med nu! ...

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som hän...

Av Johanna Davila - 6 maj 2009 22:31

Ovido - Quiz & Flashcards