Direktlänk till inlägg 16 februari 2009

Listar

Av Johanna Davila - 16 februari 2009 17:47


Guldkanten på tillvaron

  • Kärlek - får se om turen vänder nu då.. ;)
  • Lady Gaga- Paparazzi - love the song, älskar melodin! Den är en av de mest spelade på min Ipod just nu. Den får mig att tänka på det ovanstående haha ;) Man kan inte låta bli att gilla den, inte så fartfylld som hennes andra låtar men den har sin charm. Lyssna säger jag bara! I'm your biggest fan, I'll follow you until you love me,  Papa- paparazzi. Baby there's no other superstar, You know that I'll be your Papa-paparazzi..
  • Örhängen - Man kan inte ha för mycket örhängen ellerhur?!? Jag har mycket och det är inte lagom mycket haha. Använder inte ens hälften och tar alltid med för mycket när jag ska utomlands. Gillar att ha speciella och stora örhängen, fast det blir mest på fest då haha :P
  • vänner - vänner är en sån rolig grej tycker jag, inte bara för att ens vänner är bäst och underbarast utan också för att man känner dem, man vet om deras småfel, vad de inte gillar, vad de gillar, killsmak, klädsmak m.m.  Ex. Om jag går in i en affär ser jag precis vem som skulle använda vad (bara om de närmaste alltså).
  • Charmed (förhäxad) - vem gillar inte det! var galen i det när det gick på tv älskade det. Började gråta när de hade sesongs paus! Brukade till och med leka systrarna Halliwell med vänner, jag var då Prue haha ;) Tills hon "dog" (simmade i en flod då!) då blev jag Paige. Har femte boxen hemma och håller på att ladda ner sesong ett och två.

..om det så var det sista på jorden


  • Människor som tror att de äger allt! - Det var ganska trångt vid skanstulls t-bana när jag och Denize var på väg hem så man fick trängar lite. Sen kom det en man gående mot oss och jag flyttade mig så gott jag kunde endå så gick han rakt på mig! Jag höll på att flyga bakåt och tappade min festis flaska på marken och han vände sig inte ens om för att kolla att det var bra med mig eller be om ursäkt eller så. Blev så chokad att jag inte fattade vad som hände fören jag var nere på spåret och då började iskan bubbla.
  • Kvinna en gång om månaden - Jag är nog inte ensam om att hata den veckan i månaden! Det är så fruktansvärt, sanna mina ord killar! När jag är i den veckan känner jag mig så ful, äcklig och dubbelt så stor. Är deppig, blir lätt sårad och gråter för nada. En av de få anledningarna till att jag vill vara 50+
  • Gottegris+slapp som fan= INTE BRA! - Just det att man älskar godis, mat m.m och inte orkar träna eller anstänga sig för sånt så blir itne resultate så bra! Självförtroendet sjunker så man tröst äter, konditionen suger åsne balle och man typ.. rullar fram!
  • Tunna naglar - Jag lider av tunna naglar, de går hela tiden sönder. Om jag råkar nudda något så blir det sprickor you name it. Vet att det tydligen finns medel till det men fan då kommer vi till pengarna då ja..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Davila - 13 maj 2009 14:00

jag har gjort en ny blogg på blogg.se, det är roligare där för då kan man ha en snygg design! länk till bloggen; http://jonaya.blogg.se :D Kommer skriva där, från ock med nu! ...

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som hän...

Av Johanna Davila - 6 maj 2009 22:31

Ovido - Quiz & Flashcards