Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som händer, jag ska i alla fall förbi pappa för att hämta pengar och checka in nya lägenheten. Pappa har flyttat till Tallkrogen för er som inte visste. Det är mycket närmare för mig nu så det är skönt.


Ikväll kanske jag ska vara med Denize, får se. Annars får jag hitta på något annat. Vill i alla fall göra något roligt just för att det inte hände något igår. Något som gärna inte kostar för ekonomin är lite tajt just nu haha.. Nästa vecka har vi inge prov förutom nationella i matte, kommer gå piss men jag ska göra allt för att få G i alla fall, då behöver jag inte läsa något mer matte i tvåan eller trean. Längtar till nästa helg jätte mycket, cinderella here we come! :D Nu ska jag köra lite CE. PUSS!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards