Direktlänk till inlägg 1 april 2009

All I want is you, and it's all that I'm waiting for

Av Johanna Davila - 1 april 2009 20:33

Onsdag idag. Har varit i skolan som vanligt, onsdagar är ganska sköna dagar förutom den långa håltimmen vi har innan sista lektionen som är Data. Efter skolan följde jag med Soffis till stan, hon skulle köpa en sån där svart Mc-jeans jacka som alla har men alla de svarta var slut i de mindre storlekarna så stackaren fick ingen :( Fick för mig efter skolan att jag vill klippa mig, har inte klippt mig sen förra sommaren så det var helt formlöst, rakt, konstigt växt och hängde som döda livlösa gardiner för kinderna. Klippe topparna lite och fixa lite tappat och sne lugg.


Imorgon har vi bara en lektion i skolan, Svenska. Typ ingen ska gå på den så vi får se om jag går. Men på eftermiddagen ska jag i alla fall till farsta för att shoppa lite och träffa Irma. Måste hitta en kjol i alla fall! Snart börjar Grey's och innan det måste jag sortera tvätten. PUSS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Davila - 13 maj 2009 14:00

jag har gjort en ny blogg på blogg.se, det är roligare där för då kan man ha en snygg design! länk till bloggen; http://jonaya.blogg.se :D Kommer skriva där, från ock med nu! ...

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som hän...

Av Johanna Davila - 6 maj 2009 22:31

Ovido - Quiz & Flashcards