Direktlänk till inlägg 30 mars 2009

Once upon a time there was a girl..

Av Johanna Davila - 30 mars 2009 17:58

Tjaaaaa! Måndag idag. Helgen har varit trevlig, Jenny från trosa var här och jag fick visa henne hur vi stockholmare gör ;) I fredags hade jag lite folk hos mig, mest från skolan men någon kankse hade med sig någon kompis. Det var chill, inget spårande eller så. I lördags så följde jag och jenny med pappa och mina tre små syskon till ett ställe i tyresö där min kusin Adrian skulle dansa. Det var sjukt mycket snygga killar, han snacka lite med min kusin gary också som hade varit där ett tag, först med sin tjej julia men hon hade åkt hem. De är ju så söta tillsammans så det är sjukt haha! Efter det skulle jag, Jenny, Denize och Sandra dragit på en fest hos Mårten men det blev aldrig av så jag och Jenny drog hem och sov. Igår kollade vi bara på film och slappa och sen drog jenny hem, hoppas du kommer snart igen gumman! Idag hade vi resurdag i skolan, det kom en kille som hette Pelle som var vääldigt söt och pratade om rökning med oss. Vi slutade halv tre, då drog jag, jasse och sofie till sofies pappa. Vi satt där och snackade och sedan drog jag och jasse till stan, hon skulle köpa skor. Nu måste jag kolla instuderingsfrågorna till samhällsprovet vi ska ha på onsdag, åh inte okej! PUSS!

 
 
Jenny

Jenny

30 mars 2009 20:31

Haha nej usch, och aldrig in i ett hotellrum litet som mitt badrum igen! Saknar dig också! Jag får komma upp nån till gång snart, believe me, du vill inte komma ner hit XD Eller hmmjoo...ni sthlmare kan ju visa hur det går till ;D Haha nej det är så tråkigt här!

http://jeniis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Davila - 13 maj 2009 14:00

jag har gjort en ny blogg på blogg.se, det är roligare där för då kan man ha en snygg design! länk till bloggen; http://jonaya.blogg.se :D Kommer skriva där, från ock med nu! ...

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som hän...

Av Johanna Davila - 6 maj 2009 22:31

Ovido - Quiz & Flashcards