Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Listar

Av Johanna Davila - 17 mars 2009 07:16


  Guldkanten på tillvaron


  • Piratebay - Jag har blivit helt galen i att ladda ner filmer från piratebay nu, de är fan skit bra! Har laddat ner både gamla och nya filmer och alla som man vill ladda ner finns liksom och nästan alltid med svens text! Hoppas bara att de inte behöver stänga ner nu..
  • Ben Barnes - Är lite efter så jag såg Narnia, prins Caspian igår hehe.. Men Ben som spelar Caspian är så jävla heeeet! Nästan, men bara nästan så att han slår Rober Pattison!
  • New Moon - Åh jag är så lycklig New moon har premiär i sverige i höst! Efter twilight fick jag höra att nästa skulle visas 2011, belv lite chokad då faktiskt. Men nej kära twilight fans det är sverige premiär i år! Har även skrivit på en namninsamling om att stjärnorna från twilight/new moon ska komma hit på premiären hoppas det. Jag ska i alla fall ha biljetter till premiären!
  • Thailand - Jag är förälskad i dett underbara land, när mamma och jag kan åka tomlands ett längre tag så blir det alltdi thailand. Jag har varit där 5 gånger och mamma 6. Fler kommer det bli, nu måste jag börja övertala mina kära vänner att vilja åka dit.

..Om det så vore det sista på jorden


  • Tröööt - Är så trött hela tiden känner jag. Och blir sjuk väldigt ofta nu för tiden. Vet inte vad det beror på eller så men enligt mamma så är det för att jag "ränner runt på nätterna varje helg".. Idag är jag ex hemma från skolan för att min mage krånglar. Men jag mådde inte så bra i skolan igår heller så.
  • Ingen frisyr - Jag håller på att låta mitt hår växa men jag har jätte svårt att inte klippa mig på ett tag för då har jag ingen frisyr och då känns håret så livlöst. Jag klippte mig senast förra sommaren och det har varit en jävla pina att låta bli att gå till frisören men jag vill ju så gärna ha långt hår!
  • Svårt med jobb för piercingen - Jag är väldigt upprörd för jag kommer ha väldigt svårt att få jobb under sommaren för att jag har en jävla liten piercing i ögonbrynet. Vad gör det liksom, man märker den knappt fan! Och det är inga infektioner eller så på eller runt den heller liksom. Jag kommer ju vara helt fattig i sommar då för staten är så dumma så de ger oss inge studiebidrag på sommaren heller.. !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Davila - 13 maj 2009 14:00

jag har gjort en ny blogg på blogg.se, det är roligare där för då kan man ha en snygg design! länk till bloggen; http://jonaya.blogg.se :D Kommer skriva där, från ock med nu! ...

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som hän...

Av Johanna Davila - 6 maj 2009 22:31

Ovido - Quiz & Flashcards