Direktlänk till inlägg 13 mars 2009

livlöst

Av Johanna Davila - 13 mars 2009 15:53

förlåt för min dåliga uppdatering men jag har helt enkelt inte haft tid eller något att skriva, har varit i skolan, haft massa prov, sovit och ätit.. yeah thats my life. Idag får vi i alla fall se vad som händer, skulle ha träffas M men det blev inte av så jag ska bara vara hemma nu. Senare kanske jag och Denize ska hem till en kompis får se om det blir av annars kommer jag nog bara vara hemma.


En lista för omväxlingens skull.. ironi.


1. Hur mår du idag?

Circus

2. Hur kommer dagen (idag) vara/ha varit?

Creeping death

3. Vad var det första du tänkte när du vaknade?

Guardian angel

4. Vad är det sista du kommer att tänka innan du somnar idag?

Supermassive black hole

5. Vad skulle dina vänner ge dig för namn om dem fick välja åt dig?

Schrei

6. Hur är det med kärleken?

Hypnotize

7. Vilken låt passar mest in på den du håller kär?

Smooth criminal

8. Hur mår dina vänner?

how to save a life

9. Tycker dina vänner om dig?

True color

10. Hur ser folk dig som?

Strong enough

11. Spanar folk in dig?

Misery business

12. Är du bra i sängen

Don't stop the music

13. Har någon sexfantasier om dig?

Miss independent

14. Kommer du alltid bo kvar i Sverige?

Instant karma

15. Hur kommer du dö?

Hero

16. Vad skulle du heta om du var född i framtiden?

Suffication

17. Vilken är din oturs låt?

Forever

18. Vilken är din tur låt?

By your side

19. Vilken låt beskriver ditt utseende mest?

Somewhere over the rainbow

20. Vilken låt beskriver din personlighet mest?

What I've done

21. Hur är det med ditt liv?

Rockstar

22. Hur kunde det ha varit i ditt liv om du hade valt andra vägar?

How you remind me

23. Vad ska ditt första barn heta?

Dance, dance

24. Hur kommer ditt liv bli?

Love is dead

25. Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar?

The take over, the breaks over

26. Hur kommer sommaren bli?

Poison

28. Kysser du bra?

1000 oceans

29. Mår din kropp bra?

Run to the hills

30. Får du tillräckligt med sex?

Bella's lullaby

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Davila - 13 maj 2009 14:00

jag har gjort en ny blogg på blogg.se, det är roligare där för då kan man ha en snygg design! länk till bloggen; http://jonaya.blogg.se :D Kommer skriva där, från ock med nu! ...

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som hän...

Av Johanna Davila - 6 maj 2009 22:31

Ovido - Quiz & Flashcards