Direktlänk till inlägg 2 mars 2009

första skoldagen efter lovet

Av Johanna Davila - 2 mars 2009 18:08

Igår kom som sagt elin hem till mig, hon kom vid fem tiden. Vi åt tacos och sen gick vi för att köpa chips och godis. När vi kom tillbaka satte vi oss vid datan för att cvulla och kolla på Wanted, älskar den filmen. Jag och Elin är ganska bra, vi lyckades äta en hel chips påse, en hel godis påse och en hel cola herre gud! Efter filmen satte sig elin i ett skåp under min säng och jag la mig på golvet. Vi hade inget att göra så vi spelade min pojkvän haha.


Skoldagen gick bra, trevligt att få träffa alla vänner igen och alla snyggingar haha (a) såg alla förutom en idag.. just han jag ville se mest.. kanske imorgon. Ja nu ska vi börja göra någon pjäs på draman, herre gud så vi ska typ spela upp det för skolan. Hemskt. Har precis kollat på spindelmannen och håller på att ladda ner confessions of a teen age drama queen hoppas den är klar snart. Ska äta middag nu också. PUSS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Davila - 13 maj 2009 14:00

jag har gjort en ny blogg på blogg.se, det är roligare där för då kan man ha en snygg design! länk till bloggen; http://jonaya.blogg.se :D Kommer skriva där, från ock med nu! ...

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som hän...

Av Johanna Davila - 6 maj 2009 22:31

Ovido - Quiz & Flashcards