Direktlänk till inlägg 1 mars 2009

Första Mars

Av Johanna Davila - 1 mars 2009 12:10

God morgon, verkar vara jätte fint väder ute! Som sagt så är det första mars idag, fåglarna kvittrara, solen skiner, inte bakis underbart haha. Igår vaknade jag ganska sent, hade tyvärr inte världens bästa dag under förmiddagen men sen blev det bättre. Vid halv fyra tiden åkte jga in till stan med sandra, jag köpte ett par skor från hm, jättevackra hihi! Vid halvtio tiden skulle jag, irma och sandra gå på bio. Vi skulle se Friday the 13th men biljetterna var slut så vi fick gå på rigoletto i ställer och där började filmern halv tolv så vi fick underhålla oss själva där i två och en halv timme. Men tiden gick fortare än väntat så tillslut fick vi gå in. Filmern var ganska dåligt gjord, den var läskig under själva filmen men man var inte rädd efter det.. fast det var nog bra för jag sova hemma själv i natt. Idag måste jag städa mitt rum och lite så. Elin kommer hit lite senare eller så träffas vi ute, får se. PUSS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Davila - 13 maj 2009 14:00

jag har gjort en ny blogg på blogg.se, det är roligare där för då kan man ha en snygg design! länk till bloggen; http://jonaya.blogg.se :D Kommer skriva där, från ock med nu! ...

Av Johanna Davila - 9 maj 2009 13:02

Utvilad och glad. Igår blev det inte som planerat precis, det skulle bli fest men det sket sig så jag stannade bara hemma. Köpte lite gott och kollade på Panic Room med mamma, en väldigt stressande film by the way! Idah vet jag inte exakt vad som hän...

Av Johanna Davila - 6 maj 2009 22:31

Ovido - Quiz & Flashcards